Barnvakt

Nu sitter jag nere i tv rummet och sen på när mina små kusiner spelar WII, och det ser ut som att Johanna kommer att vinna den här bowling rundan ;)!
Tidigare i kväll så har vi hoppat lite studsmatta, sett lite film, blev lite Hem till Midgård, och sen såg vi Kalle och chokladfabriken ;)

Stadsfesten i morgon kommer nog inte bli direkt som jag hade tänkt, Majja ska inte med... Och den är de inte klart att dom andra följer med heller!
Ajaa får försöka roa mig endå! Jag tänkte i alla fall se på Små stjärnorna , och sen kanske se på den ``Sjungande-kråkan-med-myror-i-brallan´´!, Även känd som Johan Palm!
Kan inte påstå att han är någon direkt favorit enligt mig, men bara som en kul grej ;)!

Jag börjar bli lite små trött nu, så jag tänker inte sitta här och svammla någe mer!
Skriver kanske i morgon om jag hinner innan bussen far.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0