Tisdag 27 januari

Hej alla blogg läsare :)!
Skola idag som vanligt. Hade jätte svårt att få mig upp ur sängen, ville bara ligga kvar resten av dagen känndes de som, men jag fick mig upp till slut, eller ja mamma väckte mig.
Dagen gick jätte segt, eftersom de är den värsta dagen på hela veckan, och dels eftersom att jag var tött.

Efter att jag hade ätit middag så for jag iväg på Taekwondon. ``De här kommer bli coola bananer!´´ tänkte jag och Louice. Men så blidde de inte! För när jag kom dit var Louice och Julia redan där och en JÄVLA massa små ungar! Och alla var ungefär i samma ålder som min lillebror Anton, alltså mellan 7-10 år nått sånt, 2 av dom var mina små kusiner på 8 och 7 år.
Och jag skojjar inte, de var inte 1 unge där. 
De var alltså jag, Louice, Hanna J, Hanna L, och Julia(som inte var med), som var där i våran ålder.
Vi tänkte direkt att dom där ungarna kommer man ju inte kunna sparka på, dom kommer flyga rätt in i väggen!
 Men de enda vi gjorde var att sparka i luften hela tiden. Och de va sparkar som jag redan lärt mig när vi testat på skolan. Så jag kan inte säga att de va nå vidare kul...
När vi hade slutat gick vi o ch frågade om de verkligen var tänkt att vi skulle vara med alla små barn, men dom sa att vi skulle få gå upp i en bättre grupp, som redan hade fått bälten, om vi ville. Nackdelen är bara den att träningarna är 1 timme tidigare.
Men vi får se om jag ska fortsätta, vet inte riktigt min grej  ;P!

Aja nog om de! Annars har jag inte gjort så mycke annat idag. Och kommer inte göra så mycke heller, ska gå och lägga mig på ett tag tror jag ;P.
Jag skriver vell kanske mer i morgon :)!

Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: Melina

godmorgon:)

2009-01-28 @ 10:03:20
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Melina

sv;jadå,allt är toppen här hur är det själv?:)

2009-01-28 @ 17:36:38
URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0