Tisdag 20 januari

Hej alla blogg läsare :)!
Jag hann inte skriva nått igår, för Louice kom till mig nästan just efter skolan.
Vi gick och köpte godis och sen satt vi oss och såg på film, de blev Twilight. Eftersom de är så många som säger att den är bra, så tänkte vi att den blir nog bra. Och den var lika bra som jag trodde :)! Kommer garanterat att se den fler gånger :)!
I alla fall så for Louice hem efter 21.00 nån gång tror jag. Jag hade tänkt försöka göra en tidig kväll, men som vanligt vart de inte som jag hade tänkt. Jag la mig i sängen och började med engelska läxan 00.30. Och sen låg jag vaken till klockan var kring 02.00 nån gång...

Jag steg upp lite senare än vad jag brukar göra idag. För jag skulle endå inte göra mig klar eller nått, eftersom att vi skulle ha Taekwondo på morgon. Vi skulle få testa på lite olika grejer, vi har fått göra de 2 gången tidigare också ;P.
De är faktiskt ganska kul, dom frågade om de va folk som ville börja också, men jag kommer inte börja ;)
Sen resten av dagen vart bara bajs. Jag började tänka för mycket på massa dåliga grejer,, och såklart ska de sluta med att jag börjar grina!... Och jag tappade koncentrationen på lektionerna. Och på svenska lektionen råkade jag till och med somna flera gånger! Jävla skit....

Nog om de! Ikväll ska jag bara ta de lugnt, se på tv och plugga lite spanska!
Och i morgon efter skolan så far jag med Louice till stan :)!

Nu ska jag gå och se på Top model!

Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: Hilda

Den filmen är jättebra! =D<3

2009-01-20 @ 22:40:19
URL: http://hildaandersson.blogg.se/
Postat av: Melina

sv:jordå,själv?:)

2009-01-21 @ 11:20:49
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Johanna

du sa ju nyss att du skulle börja:O

2009-01-21 @ 19:35:27
URL: http://jjohannasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0