Söndag 18 december

Hej alla blogg läsare :)!
Jag har inte hunnit skriva nått i helgen.  Så jag skriver lite nu i stället :)

I fredags var de i alla fall skolan som vanligt, vi fick sluta tidigare än vad vi skulle. De vart klockan 14.00 i stället för 15.40 :)
När jag kom hem, var de bara att börja städa mitt rum, för senare på kvällen skulle jag följa med pappa till Boliden och se på Adams hockey match mot Clemensnäs. Josef va snäll och kommde och höll mig sällskap :).
De hela slutade med att Burträsk vann med 4-3, så nu är dom i DM final :)!

I lördags så fick jag stiga upp tidigt för att jag skullde iväg till stan med pappa och fara på gymnasie skolorna och kolla lite.
Vi skulle försöka vara där klockan 10, men så blev de inte..Som vanligt går de inte att passa tiderna, så jag fick börja kolla klockan 11 i stället. Men det funkade lika bra, för då kunde jag och Majja vara tillsammans och kolla, eftersom vi skulle kolla på samma grejer, Estet och Media :)
Jag tror i alla fall att jag har bestämmt mig om vad jag ska söka till nu, jag tror de kommer att bli Media :). De verkar super kul, och jag tycker de är kul att hålla på med att fota, filma och sånt. Så de är bara att hoppas att jag tar mig in :)!
När vi var klara så for vi och hämtade Josef, och sen hem direkt ;P

Och idag så har jag inte gjort så mycket. Ska snart gå och packa klart mina grejer.
Och efter jag ätit så ska jag fara till mamma :) Sen kanske de blir att vara med Louice en stund senare i kväll, men får se hur de blir med de ;)!

Hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: Melina

cool ögonfärg!

2009-01-18 @ 18:22:27
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Melina

sv:jag kan tänka mig det :)

2009-01-20 @ 11:50:06
URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0