Onsdag 28 januari

Tjollahopp allihopa :)!
Hade kort dag idag på skolan, så dagen gick fort :).
Dagen började med idrott, Volleyboll :) Sen svenska, och då pratade vi lite om nationellaprovet som kommer nästa vecka!......
Sen lunch, och spansk. På spanska så skulle vi spela upp dramat som vi hade tränat på. De handlade om nå svampar och skit, och jag sa såklart nått fel, men ingen brydde sig som tur var :)
Efter spanskan hade vi slöjd, då fortsatte vi på våra pyjamasar, jag hinner nog klart överdelen nästan gång hoppas jag :)!

När vi slutade gick jag hem till mamma och packade mina grejer, så kom pappa och hämtade mig då han slutade att jobba.
Så efter de har jag inte gjort så speciellt mycket, har mest varit uppe på mitt rum och spelat elgitarr.

I morgon så far vi med skolan til Bygdsiljum och åker slalom, blir första gången i år för mig ;P
Vi kommer vara där hela dagen, så får hoppas att de blir bra väder, annars kommer de bli ett helvette ;)!
Och på fredag så kommer jag vara ledig från skolan, för jag ska fara till Piteå.

Ajaa, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Jag skriver vell kanske mer i morgon och slänger kanske in nån bild från backen också ;)

HOOOOOOOOJ!♥

Kommentarer
Postat av: Melina

vilken cool guitarr!

2009-01-29 @ 10:50:21
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: mathias

jag kan inte spela gitarr, försöker lära mig men de går inte så bra :D haha!

så lär mig tycker jag =DD

2009-02-01 @ 15:32:11
URL: http://mathiasodmark.blogg.se/
Postat av: mathias

fin blogg förresten!

2009-02-01 @ 15:32:20
URL: http://mathiasodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0