Onsdag 21 januari

Hej alla blogg läsare :)!
Skola idag som vanligt.
Istället för idrotten på morgon, så skulle vi ha nån gymnasie grejs med Jens.
Men vi gick och duschade och sånt endå när de var klart. Och när vi gjorde oss klara kom jag och Louice på att vi ska visst börja Taekwondo (A)! Jag vet att jag skrev igår att jag inte skulle börja, men jag ångrade mig (A)!

När vi slutade skolan, så gick jag och Louice hem till hon och lämnade våra grejer, och sen for vi till stan med halv 3 bussen :) Vi träffade Annelie och Hanna i stan också så vi gick och kolla lite med dom och sen gick vi och åt också :)
Jag fick med hood tröja, jeans, foundation och  2 stycken ringar med mig hem :) Bilder på grejerna kommer  :)

När jag kom hem så var jag tvungen att börja städa min garderob och mitt rum, nog för att de var behövligt, men är inte riktigt klar än.
Majja kom förbi en stund också :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag skriver mer i morgon efter street-dancen om jag hinner, för jag kommer måsta plugga lite också ;P

Hare bäst!♥





Kommentarer
Postat av: Melina

hihi söt bild:)

2009-01-22 @ 11:01:53
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Johanna

nu har jag kollat(A)

2009-01-22 @ 16:57:06
URL: http://jjohannasu.blogg.se/
Postat av: Jhe

Om du ska börja Taekwondo, så får du först lära dig stava till det (A)<3

2009-01-22 @ 23:12:30
URL: http://dukanvamelender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0