måndag 26 januari

Hej alla blogg läsare :)!
Jag har inte hunnit skriva nått i helgen. För från fredag till lördag var jag med Josef, och 10 minuter efter att han hade farit så skulle jag fara till Västanträsk på tjejkväll :) Alla som skulle komma kom inte, de blev jag, Hanna, Annelie, Louice, Cecilia, Emmy, Jessica och Johanna :) Allt började med att vi käkade mat tillsammans, de blev tacos , och till efterrätt blev de panna-cotta .
När vi hade ätit klart och sånt, då satt i och pratade lite, sen gick vi upp och satt på musik och dansade, och käka massa godis, såg även på film en stund också lite senare på kvällen. Nog för att nästan alla somnade under den för att den var ganska dålig. Efter de gick vi i alla fall och la oss, klockan vart vell kring 3 nån gång, och vaknade gjorde vi kring 11.
Vi käkade frukost, och städa och gjorde allt klart, och sen bar de av hemmåt igen ;)
Bilder från kväll kommer när jag har fått alla bilder :)!

När jag kom hem tog jag de bara lugnt fram till 19.00 då jag skulle fara iväg och repa på ug  :)!
De enda dålig var att de var bara jag och Louice där, utav alla som skulle komma dit. Så jag och Louice gick och letade låtar som vi kanske ska spela på Musikfestivalen, och sen klättrade vi lite klättervägg också :)!

Och idag var de skola igen, som vanligt. Dagen har gått hur segt som hellst. För vi har fått haft Sture på nästan alla lektioner, han kan vara jätte bra att ha ibland, men idag blev de lite för mycke. Och på SO:N hade vi nån som hette Anders eller så var de Andreas. Han skulle försöka hjälpa mig och Louice med de slutade med att jag och Louice var tvungna att göra allt för att inte börja tok skratta, och de blev bara värre när han frågade vad de var som var så kul ;)!
På lunchen så kom jag och Majja på att vi skulle fara och köpa semlor, så vi for på konsum. Årets första semla, de va nog den godaste jag har ätit OJOJOJ (A)!
  
MUMMA!

Nu ikväll så ska jag bara vara hemma med mamma, jag har just varit nere och ätit god mat med henne, och lite senare så ska vi ställa fram massa frukt, och doppa de i choklad! Och se film samtidigt.
Sen får jag se om jag hinner fortsätta göra designerna till Annelie och Elin, som jag lovat :)
När jag är klar med deras ska jag göra om min egen också :)

Hare bäst!♥


Louice hade varit och kladdat lite på min Fysik bok (A)

Kommentarer
Postat av: Majja

men allvarligt... bilderna var så jävla fula. ta bort dom. allvarligt NU!

2009-01-26 @ 21:45:09
URL: http://majjjjjja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0