Måndag 12 Januari-09

Hej alla blogg läsare :)!
Blir att börja på samma sätt som jag har gjort i nästan alla mina inlägg : Nu har jag vart dålig på att uppdatera IGEN!
Men jag har inte orkat skiva. Så de här blir mitt första inlägg för i år, bortsett från mitt tidigare ``depp-inlägg´´.
Hoppas alla fått en bra start på de nya året :)!, mitt började vell lite halvdåligt.

Skolan började i alla fall i torsdag, och sen gick vi fredag också. Fick däremot sluta 2 i fredags ;)!
Och sen i helgen så har jag vart med Josef, och sen var jag med Louice igår och så sov hon här tills idag , eftersom att jag var hemma själv, nog för att jag är de nu också och kommer vara de tills i morgon. Skulle egentligen farit till pappa igår, men jag har ändrat mina dagar som jag byter så jag kommer stanna längre hos mamma.

Och dansen har börjat om nu också :D!, De va jätte kul att börja om igen! Vi har fått in mer personer nu också, så vi har blivit en större grupp. Tidigare var vi 5-6 (?) personer. Nu har jag ingen aning om hur många vi är, men de blir vell kul endå hoppas jag :)!

Nu i kväll så ska jag bara ta de lugnt och vila, för jag mår lite små dåligt.
Skulle egentligen vart med Jessica i kväll, men de blir inget med de :/! Får ta det en annan dag i stället :)!
Jag lägger in bilder från nyårs och sånt lite senare i kväll :)!


Hare bäst!♥



Här kommer lite bilder från nyårs som jag lovade :)




   


   



 

Kommentarer
Postat av: Melina

fina bilder

2009-01-14 @ 11:25:02
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0