Fredag 23 januari

Hej alla blogg läsare :)!
Den här dagen har inte alls blivit som den skulle. Jag for till skolan som vanligt, men när jag kom fram så fick jag veta att de va massa lärare sjuka, bland annat båda min mentorer. Så Ulla kom och skulle ha mentorstund med oss. Och när vi satt klass rummet berättade hon att 12 lärare hade fått magsjuka! Sen frågade hon oss om alla skulle ta sig hem! Så vi fick sluta för resten av dagen! 10 minuters skola, inte illa pinkat!
Majja, Johanna och Louice följde med mig hem till mig, och så började vi se film, men innan vi hade sett ens 1 timme, så skulle Majja och Johanna hem, så de var bara jag och Louice kvar ;P.  Jag och hon gick ner och bakade 5 minuters kola.
Sen gick vi och såg klart filmen, de vart Twilight igen :)! Så for hon hem för en stund sen.

Nu på ett tag ska jag gå och städa klart på mitt rum. Och sen lite senare så kommer Josef hit :)!

Och i morgon så ska jag fara till Vänstanträsk och vara med Louice, Majja, Jessica, Johanna, Annelie, Cecilia, Hanna, Fanny, Emmy och Denise tror jag också skulle vara med :)
I alla fall sova på byagården, och göra middag tillsammans och sånt :)
Skriver mer  efteråt :)

Nej, nu ska jag gå och städa :)!

Hare bäst!♥




Kommentarer
Postat av: Melina

tjusig ros :)

2009-01-23 @ 14:15:26
URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0