Torsdag 5 februari

Hejsan hoppsan :)!
Jag skrev inget igår, jag orkade inte, och sen var jag tvungen att plugga och gå ut och sälja klart kakorna.
Jag träffade Louice en stund också, inte så länge ca 1 timme :)

Idag hade vi i alla fall nationellaprov i svenska igen, fast den här gången skulle vi skriva en uppsats. Och självklart så ska den gå lika jävla dåligt som läsförståelsen....Om inte värre...  Men jag hann i alla fall klart i tid den här gången, men de kanske inte är så konstigt eftersom att uppsatsen blev skit.
De enda bra med att vi hade nationella idag var att vi slapp massa lektioner ;)

Efter skolan så följde Jessica med mig hem en stund.
Och när Jessica farit och jag hade ätit, så for jag ut och gick med Louice. Vi var ute i ca 2 timmar, fast de blev inte att gå hela tiden vi låg i snön och gjorde snö-änglar och surrade runt tills vi ramlade (A)

Och när mamma kom hem från jobbet så berättade hon att om jag har TUR så får jag kanske tillbaka min mobil. För jag har varit tvungen att lämna in min nya mobil , eftersom att den började krångla, och knappar slutar fungera, så nu får jag ha min gamla super telefon

Ajaja nu kommer jag inte på så mycker mer att skriva.

Hare bra :)!♥


Kommentarer
Postat av: Emily

Cool header! :) ha en mysig kväll =)

2009-02-06 @ 16:57:44
URL: http://ballerinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0