Torsdag 26 februari

Hejhopp :)!
Jag har inte skrivit på nån dag nu, men jag har haft mycket att göra med musikarbetet och sånt där ;P
Men de har vell inte hänt sådär jätte mycket. Igår hade vi iallafall friluftsdag, och jag och Ida var tvungna att gå nästan 8 km för att vi inte hade några skidor! Så mina knän var halv döda på kvällen sen.

Jag gjorde klart mitt musikarbete igår, och jag la över allt på ett USB minne för att kunna skriva ut de på skolan.
Men då jag skulle skriva ut framsidan så funkade de inte! Jag trodde jag skulle bli tokig! Så jag fick be Louice att skriva ut de hemma, så jag får de förhoppningsvis i morgon.
Fick sluta tidigare idag också :D!, Eftersom vi inte hade nån körsång för att André är borta så fick vi sluta 14.00 istället för 15.40 :)
Så nu får jag mer tid att plugga till so provet som är i morgon!

När pappa kommer hem så ska jag och han fara iväg till stan och så ska vi köpa tapeter, och efter de ska jag på dans :D!

Nu måste jag gå och plugga, skriver kanske mer imorgon om jag hinner när jag är hos mamma :)!

Ha det så bra :)!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-26 @ 16:24:37
Postat av: Josefine

Mm, ne kanske inte;)



Tack! <3

2009-02-26 @ 16:25:21
URL: http://jossanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0