torsdag 12 februari

Hejhallå allihopa :)!
Torsdag idag. Vi hade nån företagsdag idag, så man skulle driva ett eget företag över dagen. Jag, Louice, Julia och Emelie vi hade bakat massa go saker som vi skulle sälja, och vi skulle få sovmorgon till klockan 11 nu på morgon, så skulle vi träffas på kiosken då. Och självklart så ska jag försova mig ingen! De var andra gången för den här veckan...
De gick då i alla fall hyfsat bra för oss, vi fick ihop lite pengar ;P

Har iallafall farit till pappa nu och ska vara här tills på måndag tror jag ;)
Och i morgon så bär de av till stan efter skolan med Louice och mamma för att vi ska fara och kolla på Melodifestivalen :)
Nog för att de bara är genrepet, för biljetterna till direktsändningen var slut.

Aja, skriver kanske mer imårn om jag hinner :)

Hejhopp!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0