Tisdag 3 februari

Tjollahopp :)!
Så var den andra dagen på den här veckan snart slut!
Och min dag har inte varit den bästa kan jag ju säga... Bland annat för att de första vi skulle göra på morgon var att ha Nationellaprov i svenska, läsförståelse. Och är de nått jag är riktigt dålig på så är det att läsa. Jag var jätte nervös och klarade inte att sitta stilla. Och när vi fick provet så blev jag ännu mera nervös.
Vi hade 80 minuter på oss och göra klart, och såklart så hinner jag inte klart! Inte direkt förvånad men. Och jag tror aldrig att jag har gjort så här dåligt från mig på nått prov jag någonsin gjort! Så jag var på dåligt humör i princip hela dagen... Ajaa nog om de, blir bara förbannad..
Resten av dagen var lika tråkigt som vanligt, och tisdagar är alltid värst..

I alla fall så for jag inte på taekwondon idag, jag har bestämmt mig för att jag inte kommer att gå, de är inte min grej. Kanske ska börja i en till dans grupp om de går :)

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men jag skriver vell mer i morgon :)
 
Ha det så bra :)!♥

En bild som jag tog i sommras :)

Kommentarer
Postat av: Melina

fin bild

2009-02-04 @ 11:50:50
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: josefine

fin bild!



sv: men det är ju tur det=)

jag och mamma brukar typ inte det, men hur det än slutar så älskar vi ju ändå varann.

2009-02-04 @ 18:56:36
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: Louice

fin bild :)

2009-02-04 @ 20:00:29
URL: http://www.louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0