Tisdag 17 februari

Hejsan hoppsan :)!
Jag skrev inget igår, jag orkade helt enkelt inte. De hände endå inget speciellt så :)

Skola idag som vanligt. Och jag skulle gå till skolan, och de var -30 ute, så jag frös en aning.....
Började dagen med den enda roliga lektionen, Hemkunskap. Sen resten av dagen var de bara tråkigt ;P

I morgon så kommer vi nog att få sluta tidigare, vid 13.00 ungefär :). Och då ska jag först hem, sen iväg till stan och träffa upp mamma där. Först ska vi hemta tillbaka min mobil! Och sen ska vi gå och köpa en snowboard :D:D:D!
Inte för att jag är nå vidare bra på att åka, men man kan ju bli bättre :)?


De kommer inte bli nåra bilder från Melodifestivalen idag, för jag har inte hunnit göra klart med dom, har bara hunnit lägga över dom och rensat bort lite. Men de kommer nån dag i veckan.... hoppas jag ;)


Jjaja nu orkar jag inte skriva nått mer just nu ;)

Ha de bra :)!♥



Kommentarer
Postat av: Louice karlsson

du måste skicka bilderna från melodifestivalen sen :)

2009-02-18 @ 14:19:34
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0