söndag 22 februari

Hejsan hoppsan allihopa :)!
Jag har inte skrivit på ett tag nu, men jag har inte haft tid vissa gånger och då jag väl haft tid har jag inte orkat ;P
Men de endå inte hänt så speciellt mycket under den tiden jag inte har skrivit.
Jag har vart i skolan, vart med Josef, gått på marknaden, städat, gjort skolarbeten osv.

Idag så satt jag och skulle börja på mitt musikarbete och de tog nästan 4 timmar innan jag kommit på vad jag ville skriva om, och då hann jag bara skriva en mening innan jag skulle ner och äta. De här låten blev de jag kommer att skriva om
Och ikväll så hade jag spening, men de blev bara jag och Louice där för Majja tog sig inte ner till Burträsk.
Så jag och Louice stod och sjöng och försökte lära oss låtarna till Musikfestivalen, och de vart en hel del sura toner kan jag lova, iallafall från mig ;)!

Jaja jag orkar inte skriva nått mer just nu, jag skriver imårn om jag har tid och orkar :)

Ha det bra :)!♥


Bild från Melodifestivalen

Kommentarer
Postat av: wilma

hej jennifer!vad ska du göra då? vet du jennifer att nu har pappa börjat med poolen(= då får du komma kanske om en månad och bada i våran pool. de ska bli roliget(= då kan vi köra sim tävling, flera längder. inte bara en för då vinner du let. de är inget och fundera om. men jennifer då syns vi väl sen någon gong. kram wilma(=

2009-05-02 @ 16:12:40
Postat av: wilma

Gång menade jag Och lätt inte let

2010-10-05 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0