Onsdag 18 februari

Hejhallå allihopa :)!
Nu har halva veckan gått. Och bara 2 dagar kvar av skolan för den här veckan.

De blev inte att sluta tidigare som vi kanske skulle ha fått gjort, eftersom vi hade slöjd sista lektionen. Eller ja, jag hade bara halva slöjden eftersom att jag hade spelning hos André. Lärde mig en hel del idag faktist :)

Jag hann just och pass komma innan för dörren när skolan slutat, för då skulle jag iväg till stan.
Jag hann gå en stund själv innan jag träffade upp mamma på Stadium. Där skulle vi hämta och betala snowboarden som mamma hade lagt av.  Jag fick säga vilken fot jag skulle ha fram och sånt så skulle en kille hjälpa och ställa in bindningarna, och under tiden så gick mamma och tog ut pengar. Efter ett tag kom killen tillbaka och då hade han med sig snowboarden, men de var en svart och ingen vit som den skulle vara. Jag tänkte att nu hade han tagit fel snowboard, men då frågade han mig om de vart bra, och då såg jag att de var den snowboarden jag hade sagt till mamma att jag ville ha från början :D! Då förstod jag att mamma hade lurat mig om vilken jag skulle få ;) Så jag fick den jag hellst ville ha :D!

Här kommer bilder på hur de såg ut
   
TACK MAMMA, PAPPA OCH FAMME!

När vi var klara på stadium så for vi och hämtade tillbaka min mobil som hade vart på lagning, så nu funkar den igen :)

Ska strax gå och lägga mig så att jag orkar upp i morgon till skolan. Senare på kvällen så har jag dans, så jag ser vell om jag hinner skriva nått ;)

Ha de bra :)!♥



Kommentarer
Postat av: elina

Så du fick den ändå ! <3 :)

2009-02-21 @ 14:44:00
URL: http://elmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0