onsdag 11 februari

Hejsan hoppsan :)!
Nu har jag vart dålig på att uppdatera igen. Men jag har inte haft tid och sen har jag inte orkat heller ;P. Så jag skriver lite nu om dagarna jag inte skrivit om :)

I lördags så sov Louice över här tills på söndag. Vi såg film och käkade godis och sånt.

I söndags så kom Josef hit, och sov här tills på måndag. Det var egentligen tänkt att vi skulle ha spelninng på kvällen med de blev inget, eftersom att de skulle bara bli jag och Louice där.
Mamma fyllde år så de blev att käka tårta och mina kusiner kom hit, och inte nog med det så hade jag och Josef faktist varit tillsammans i 3 månader då också (A)!<3

I måndags så var de ju tänkt att jag och en massa skulle till Bygdsiljum backen och åka, men de slutade med att de var bara jag och Josef som for ;P
Jag skulle iallafall försöka lära mig åka snowboard! Och de gick vell så där, de gick super dåligt från början, men de gick bättre och bättre. Jag klarade mig iallafall ner för backen 1 gång utan att ramla (A)
Men jag fick jävulskt ont i kroppen efteråt...Men men de får jag leva med!

Och går så började skolan om igen. Men vi har tur, vi kommer inte ha nån vanlig lektion på hela veckan :)!
Och jag, Louice, Julia och Emelie fick sluta före 12 för att fara till Julia och baka inför företagsdagen på torsdag. Vi bakade i nästan 6 timmar innan vi blev klara. Nu får jag bara hoppas att vi får sålt allt :)

Och idag så var de skola igen, men vi fick bara lyssna på massa olika yrken, eller en massa och en massa de vart 4 stycken ;P Jag och Majja hade haft tur och lagt våra ``lektioner´´ redan på morgon så vi var klara och fick sluta 11.15 ;)!
Så nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att pappa ska komma och hämta mig, så ska jag fara till han en stund och äta och sen hit igen.

När jag kommer hem så ska jag baka lite till tills imårn, och sen ska jag lägga in en ny design som jag har gjort :D! Får hoppas att ni gillar den :) Har även hunnit göra en ny header till Louice idag, och tidigare så har jag gjort en ny design till Annelie och en till Elin, jag kanske lägger in bilder på dom sen :)

Ha det så bra :)!♥


Update:

Nu har jag gjort om min design :)!
Hur tycker ni den nya blev :D?

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jättefin ny design =)

Jag åker snowboard^^

2009-02-11 @ 22:16:09
Postat av: Emelie

Skit snygg jennifer , ja håller på med min för fullt nu !! <3

2009-02-11 @ 22:27:38
URL: http://emeliekarlssson.blogg.se/
Postat av: emmagu

vad fint det blev! :D

2009-02-11 @ 22:46:13
Postat av: Michaelajohansson

Jätte bra ! =)

2009-02-11 @ 23:18:26
URL: http://miichaelajohansson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

grattis till dig och josef! :D

2009-02-12 @ 16:53:04
URL: http://maathildali.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ny design vad tycks ? =)<3<3

2009-02-12 @ 17:04:28
URL: http://emeliekarlssson.blogg.se/
Postat av: Madelené

GAAH den blev RÅSNYGG! :O<3

2009-02-12 @ 22:31:22
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0