Måndag 2 februari

Hejsan hoppsan allihopa :)!
Nu har jag inte skrivit på ett tag, jag har inte riktigt hunnit. Men jag skriver lite nu i stället :)

I fredags var jag ju ledig från skolan, eftersom att jag skulle på begravning. De är aldrig kul med begravningar..  De går  inte att hålla tillbaka tårarna. Och när andra runt omkring en gråter, blir de ännu lättare att ta till tårarna.
När de var klart i kyrkan fick vi gå och fika och prata och sånt.

När vi for hem så lämnade mamma mig i stan, och därifrån åkte jag buss till Josef. Och stannade där till på lördag :)
Och på lördag så åkte vi buss till stan, så kom pappa och hämtade oss på busstation, och vi for direkt till Eva och käka mat där :)

Och söndag så vart de att stiga upp tidigt för vi skulle fara till Piteå och bada. Jag var inte speciellt sugen på att sitta i en bil till Piteå igen, eftersom jag hade redan gjort de 2 gånger på fredagen. Men men, de var i alla fall kul och bada ;) Vi blev vell kvar där i nåra timmar. Jag tog inga bilder när vi var där, så jag kommer inte att lägga in nåra bilder.
På söndag kväll så hade jag repning på Ug, eller ja, de blev vell ingen direkt repning, eftersom att de bara var jag och Majja där. Så vi fick sitta och leta lite förslag på låtar, som vi ska spela på Musikfestivalen som är 13 Mars :)

Och idag var de skola igen som vanligt! De enda som var kul var att jag, Louice och Johanna gick och köpte Semla på luch rasten (A)! MUMMA!
Resten av kvällen kommer jag bara ta de lugnt, se på tv och plugga lite på engelska glosorna.

I morgon direkt på morgon så har vi de första Nationellaprovet, och de är svenska läsförståelse. Kommer nog gå rent åt pipsvängen! Och efter middagen så har jag Taekwondo, tror jag i alla fall. Jag måste försöka bestämma mig idag om jag ska fortsätta eller om jag ska skita i de.

Ajaa, nu har jag skrivit lite om de som jag inte hunnit skriva om tidigare :). Nu ska jag gå och plugga!

Hare bäst!♥




Kommentarer
Postat av: Melina

usch,hatar nationella prov - lycka till endå :D

2009-02-02 @ 20:43:25
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Melina

sv:tack :D

ha en bra tisdag!

2009-02-03 @ 08:19:37
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: erica

söt bild ändå :)

2009-02-03 @ 18:46:53
URL: http://holmbergerica.blogg.se/
Postat av: josse

haha så sött!

det är typ så för vi me,

men vi bråkar jävligt mycke också..

2009-02-03 @ 19:19:44
URL: http://jossanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0