Lördag 14 februari

Hejsan hoppsan:)!
Alla hjärtans dag idag :D!

Jag hann inte lägga in nån outfit igår innan jag for, men jag lägger in den på måndag och då kommer även bilderna från Melodifestivalen :)!
Jag skulle kunna skriva hur mycket som hellst om igår, men det hinner jag inte göra.
Iallafall så var det hur kul som hellst! Alla bidragen var faktist bra, men bäst var H.E.A.T :)
Programledaren Petra Mede, hon är ju skit kul , jag trodde jag skule dö av skratt ibland. Fick inte träffa nån av artisterna, men jag och Louice hann träffa Andreas Jonsson som var där och gick, så vi fick en bild med han ;) Och jag vet att Johanna är svartsjuk nu (A)?
Allt var i alla fall klart kring 10 och vi for hem :)
De var i alla fall lite kort om gårdagen.


Snart på ett litet tag ska jag slänga mig i duschen för att sen fara iväg till stan och köpa tapeter till mitt rum, ÄNTLIGEN!
Och när vi är klara där så far jag till Josef, och är där tills i morgon. Då blir de att fara till backen :)!

Jag hinner nog inte skriva nått mer förens kanske på söndag.

Ha en bra alla hjärtans dag!♥




Kommentarer
Postat av: Johanna

fan att ni inte tog en autograf till mig:(

andreas jonsson<3<3<33<3<3<3<3<33<<33<3<3<3<3

2009-02-14 @ 21:25:48
URL: http://jjohannasu.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh fyfan han är ju kass, haha. Men alla tycker olika;)



Iaf, snygg header=)



Sv: Ja, jag med. Men det är ju bara nån månad kvar till sommarn, så det är bara att hålla ut=))



Hoppas du har haft en bra alla hjärtans dag!

Kunde inte svara på smset, fick slut pengar, haha. =)

2009-02-14 @ 23:53:45
URL: http://jossanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0