Fredag 27 februari

Tjosan hoppsan allihopa :)!
Sista skoldagen för den här veckan och för den här månaden avklarad :D!!!
Och nu är de sportlov! Känns skönt att ha gjort bort allt nu, även om so provet gick åt helvette...!

Har förövrigt ont i hela kroppen efter dansen igår, de märks att jag inte tränat på ett tag. Ajaa skit samma!

Sitter iallafall hemma hos mamma nu och ska strax gå och fortsätta packa inför i morgon.
Då ska jag fara iväg till Ammarnäs och vara med Josef :D!  Och jag kommer att bli där över nästan hela sportlovet, kommer hem på Lördag eller Söndag nästa vecka :P Så jag missar både repningen och dansen till veckan.

Om jag har tur så hinner jag skriva nått mer innan jag far, men jag är inte säker, för jag far tidigt i morgon :)
Nu måste jag gå och fortsätta att packa :)!


Ha det bäst!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0