Torsdag 20 Augusti

Tjollahopp!
Har idag gjort bort min tredje skoldag. Gick vell helt smärtfritt. Började 13.05 :)
Men min sovmorgon vart kanske inte så länge som jag hoppats på.. Katten som i mitt rum inatt och hon har väckt mig ett antal gånger genom att hon har kurrat HELA natten, och varit och slickat mig på ögonen och i öronen, och vandrat vid mitt huvud! Men det blev i alla fall bättre än att stiga upp klockan 06!
Hade bara 2 lektioner idag, matte och naturvetenskap. Men vi gick mest bara igenom betygskriterier osv :)

Snart ska jag gå ner och äta och sen så ska jag fara iväg och jobba, för det har jag inte hunnit göra än.
Var tänkt att jag skulle göra det igår, men då var min dammsugare och skurhink fortfarande borta så jag for hem och var med Louice och Johanna :)! Johanna for hem kring 8 och jag var hos Louice till 10 ungefär, och vi satt och pratade på hela tiden. Var ett tag sen vi var med varandra så det var kul :)!


Kommentarer
Postat av: Louice

hehe okej ;D

det är då ingen fara med det så =)



var roligt att va med dig igår :)!

2009-08-20 @ 21:55:34
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: My

Sv: Okej okej ska till stan:D

2009-08-21 @ 11:33:13
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0