Söndag 2 Augusti

Hallåhallå :)!
Jag har inte skrivit något i helgen för att jag har haft Josef hos mig hela helgen :)!
Jag har i alla fall kommit hem till mamma nu och har sen jag kom hit nästan hela tiden försökt att koppla så att det trådlösa nätverket skulle fungera på nya datorn, men inte fan skulle jag få det att fungera! Utan mamma frågade grannen om han kunde komma och hjälpa till, och självklart...Han får igång det på första försöket -.-
Men nu funkar det i alla fall!
Håller nu på att föra över bilder och sånt från den gamla datorn så jag ska få allt på den här. Och det tar tid med tanke på hur mycket bilder jag har. Måste sätta mig och rensa och få ordning på allt sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0