Onsdag 26 Augusti

Hallåhallå :)!
Sitter hemma hos pappa nu, och har just gjort klart min matteläxa och ska snart börja på min naturkunskapsläxa..

Var i skolan idag som vanligt. Helt okej dag bortsett från att jag var trött som ett as.. Det bästa var helt klart medieproduktionen! Vi fick sitta och mixtra ihop egna låtar för att vi ska lära oss programmen nu när vi börjar på med lite radio =D! Jag jobbade tillsammans med Majja. Och till en början gick det bra och vi tänkte att det kanske skulle sluta ganska bra också, HAHA! Men allt vände och vi började få problem, så i slutet av lektionen så hade vi fått ihop en låt på 3 sekunder! Haha! Men det var faktiskt ganska kul endå ;)! 
Slutade 15.20 så då tog jag en prommis in till stan och mötte upp Josef och gick och kollade runt lite på stan. Blev ingen direkt shopping, men jag fick i alla fall med mig en pennvässare som jag sen ska ta till skolan..

Ajaa nu måste jag återgå till min läxa igen!
Blir inga nya bilder nu när jag är hos pappa så ni får nöja er med gamla och lite musik:)


Kommentarer
Postat av: My

sv: ^^

har du haft en bra dag då ? =)

2009-08-26 @ 21:52:21
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: oscarpetterssoon

sv: haha, jadå!:)

2009-08-26 @ 22:38:37
URL: http://oscarpetterssoon.blogg.se/
Postat av: my

Sv: Okej bra :D joo de hade jag ^^

2009-08-27 @ 18:45:47
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter den där låten? :)

2009-08-31 @ 20:46:54
Postat av: ELIN

Vad heter den där låten? :)

2009-08-31 @ 20:48:13
Postat av: ELIN

hihi nu kom jag på vilken låt det är :) den är bra!

2009-08-31 @ 22:35:22
Postat av: ELIN

hihi nu kom jag på vilken låt det är :) den är bra!

2009-08-31 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0