Måndag 31 Augusti

Tjollahopp!
Ny dag, ny vecka! Och skola var det som vanligt. Fick däremot en liten sovmorgon, så att jag kunde åka med 08.45 bussen istället :)!
Hade turen att vi fick sluta tidigare också, 13.40! Gick då in till stan för att köpa en miniräknare och träffa Josef. Fick även med mig linnet jag kärade ner mig i igår =D! Gjorde upp en deal med mamma, om att jag skulle hjälpa henne i köket nu när vi ska börja göra om, om jag fick linnet, och tur som jag hade gick hon med på det (A)

Så nu efter att jag kommit hem så har jag inte gjort mycket. Och har ingen aning om vad jag ska hitta på heller. Kanske gör ett litet shopping inlägg men det som jag införskaffat på senaste tiden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0