Måndag 10 augusti

Hejhopp :)!
Har inte kunnat uppdatera nu på ett tag, eftersom jag har varit med Josef tills idag. Va ju egentligen tänkt att jag bara skulle vara med han tills igår, men det blev ändringar och han följde med mig hem :)
Vi har vell hittat på lite små saker, har sett på film och sånt. Men även så var vi duktiga och cyklade 1 mil till deras stuga för att bada. Helt otoligt att jag ens fick mig hela vägen ;)!

Var ju egentligen tänkt att han skulle komma till mig och vara här från onsdag till måndag, eftersom att mamma, mormor och mina syskon far till Halland. Men nu blev det ändring och mormor kan inte fara, så jag följer med istället ;P

Jag har vell inte gjort så jätte mycket idag, har mysigt lite med nya kissemojen vi hämtade igår, vart med Josef och pratat lite med kompisar.
Och senare ikväll så ska jag fara till mamma igen och börja små packa :) Nu ska jag inte tråka ut er mer!


You know it is wrong. Please stop ....


Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: varsegod:)

2009-08-10 @ 18:56:38
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Louice

det är inte fel

2009-08-11 @ 19:43:43
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0