Inspark

Tjoho allihopa :)!
Hade inte alls sett framemot den här dagen... Skulle egenligen bara ha haft tråkiga lektioner idag, vilket innebär inga medialektioner. MEN på första lektionen som var svenska kom det några utklädda typer och slet upp dörren. Rädd tror jag inte att jag var den enda som blev. Hann knappt tänka innan vi skulle ut och runt i skolan för att komma till klassrummet mittemot. När vi väl kom in där så var det mörkt och det var ännu fler utklädda typer. Och sen blev vi puttade in i videostudion där vi fick sea på en film om vad vi skulle göra och vad som skulle hända om vi inte gjorde som dom sa.
Vi  blev indelade i 7 grupper och jag hamnade med Ida, Aron, Eric och Ameli. Sen började det hela!

Vi började lite lugnt med att vi fick skriva ``I love Krille´´ i pannan. Efter det fick vi gå genom hela centralkorridoren med myrsteg och slå på brösten som Tarzan och låta som en gorilla! Vi fick i alla fall gå igenom endel grejer hela gruppen, fick klä av oss ( inte alla kläder som tur var ) och sen lägga som i ett klädtåg på golvet, och sen för att få det längre tigga kläder av folk och sen sjunga för estet musik ``MP2 rules my as´´. Men vi fick även göra grejer 1 och 1 eller 2 och 2.  Som tillexempel: leka Tarzan i en stor blomkruka och äta banan samtidigt, låsa in sig på toaletten med någon okänd utan att säga ett ord, ta upp ett äpple från en hink med vatten och sen leta sockerbitar i en mjölskål ( fanns dessvärre inga sockerbitar ), fråga om mobilnummer och tamponger, sjukanmäla rektorn, hosta en person i ansiktet och sen säga att man har svininfluensan och stoppa tamponger i näsan. Ja det var en hel del konstiga saker!
Och när dom uppdragen var klara så fick vi leka lekar för att vi skulle lära känna varandra lite bättre. Körde ``älskling, älskling´´ , och nån lek där vi skulle flytta en bandyboll mellan varandra genom att klämma fast den under hakan och ja ni kan ju tänka er hur det såg ut ;), Sen var det nån lek när man skulle suga fast en pappersbit på läpparna och sen skicka den vidare ;)
Trots alla konstigheter så var det faktist skit kul :D! Och miljoner gånger bättre än lektioner!

Men eftermiddagen var inte lika kul, matte och naturkunskap. Natukunskapen var vart det inte mycket gjort på utan jag, Majja, Ida och några andra i klassen satt och pratade om massa konstiga saker, men det var faktiskt lite småkul ;)!

Nu ligger jag i alla fall hemma i sängen med en kurrande Doris-kisse på magen och myser. Och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på sen, förmodligen blir det en tidig kväll för min del. Måsta ju orka upp till skolan imorgon och orka hela min långa och jobbiga dag som är till 10.45=D


Kommentarer
Postat av: my

Sv: ja men visst =)

snygg bild på jimmie <3

2009-08-27 @ 19:21:56
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: Anonym

´haha jaa:] känn dig stolt!

2009-08-27 @ 19:38:45
Postat av: my

Sv: Joo jag såg de ^^

jag fick inte så bra bilder :/

2009-08-27 @ 19:59:48
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0