Fredag 7 Augusti

Hallåhallå :)!
Dålig uppdatering, jag vet! Men jag orkade inte skriva något igår, så jag kan berätta lite nu om det jag inte skrivit om :)

Var ju som sagt hos Julia i onsdags, och det var faktiskt riktigt kul :)! Det var jag, Julia, Johanna, Majja och Louice där, Jessica var den enda som inte kunde komma.. Lite synd, för jag har inte träffat henne på jätte länge :/

I alla fall så spelade vi lite spel, lekte nån konstig lek, rockade loss för fulla muggar, var ute med båten, pratade, trådde massa gott och sist men inte minst ( om man kan säga så? ) så nakenbadade i månskenet ;)! HAHA!
Blev vell en ganska sen kväll. Men vi hade turen att dagen efter så var vädret bra till en början och vi tog båten och for till stranden och badade och fikade. Louice och Johanna hade lite otur bara, eller vad säger ni ;)?
Men det fina vädret höll vell inte så super länge, men vi hade turen att regnet kom just efter att vi fått upp båten och skulle ta våra grejer för att fara hem till Julia. Och väl hemma hos Julia satt vi och såg på film och åt lite gott.
Och igår efter att kommit hem så gjorde jag inte så mycket, tog det mest bara lugnt :)

Imorgon ska jag iväg till Josef för att stanna där en natt, och imorgon så har vi varit tillsammans i 9 månader också (A)
Men innan jag far till han så tvingas jag se på min lillebror Adams fotboll... Och jag som hatar fotboll!

Nu tänkte jag att jag skulle lägga mig och se på en film innan jag ska sova, vilken det blir vet jag inte än.
Jag tänkte avsluta det här inlägget med en bild som jag tog från båten när vi var hos Julia.


Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: haha, jag kan jätte lite nu. av allt man skulle kunna..

2009-08-08 @ 00:47:33
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: oscarpettersson

sv: möjligtvis:) men jag skulle kunna lära mig runt 1000 saker till:)

2009-08-08 @ 01:47:04
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0