Första skoldagen avklarad!

Ja, började ju om skolan idag som jag skrev igår. For dit nervös som ett as, varför vette klåån!
Allt gick i alla fall bra om man bortser från Majjas lilla incident, eller vad säger du Majjsbajjs ;)?!
Vi gick i alla fall en lite rundtur och sen fick vi köra lite lekar för att lära känna alla lite bättre.
Det känns faktiskt lite konstigt att man faktiskt har börjat gymnasiet, det var ju nyss jag började förskolan? Och jag känner inte en kotte i min  nya klass, eller jag känner 2 av dom, Majja och Ida. Får hoppas att klassen är lika bra som den jag hade från 7:an-9:an. Men jag vet att det är svårt att överträffa de!...

Jag hade i alla fall tänkt att jag skulle börja på en ny design, är jätte trött på den jag har nu! Får se när jag fått allt klart, men ska försöka få det gjort så fort som möjligt.


VÄRLDSKLASS!

Kommentarer
Postat av: Majja

ja BRA att vi inte pratar om det haha!(a)

2009-08-18 @ 20:51:33
URL: http://staenlund.blogg.se/
Postat av: S

HA!!

Vet många klasser som överträffar den du hade. Jävla pukon allihopa :P

Alla tjejer - fjortisar

Alla killar - töntar

Ja du, HUR ska man överträffa det?

2009-08-18 @ 21:06:31
Postat av: Louice

jo verkligen ;)

aldrig roligt när pengarna försvinner ;)

2009-08-18 @ 23:45:33
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: oscarpettersson

sv: haha, okej=D

vad det kul i skolan ?:)

2009-08-19 @ 14:25:10
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0