Andra skoldagen avklarad!

Hallåhallå :)!
Kom hem för ett tag sen efter att ha varit i skolan. Och den här dagen var faktiskt helt tvärtom mot vad jag förväntat mig =D!
Vi blev indelade i grupper om 4, och sen så skulle vi bygga en egen drake, och vi fick förmiddagen på oss.
Jag hamnade med Ida, Jesper och Ameli. Vi kom överens om hur draken skulle se ut och sen satte vi igång. Till en början trodde jag att det skulle gå åt fanders, men det slutade med att vi kom på andra plats!
Men det roligaste med dagen var att man lärde känna varandra lite bättre, och just nu känns det som att det kommer bli en superbra klass :)!

Fick sluta 14.40, så jag hann gå en sväng på stan innan jag for hem med mamma. Hann med att köpa en skinnjacka också=D=D!
Aja, nu ska jag snart äta och sen ska jag fara och jobba. Sen kanske jag ska vara med Louice och Johanna ett tag också :) Sen far jag till pappa och sover där eftersom att jag har sovmorgon tills klockan 13.05 imorgon. Har ingen aning om hur morgondagen blir, men vi ska tydligen börja med vanliga lektioner....

Tänkte avsluta inlägget med att slänga in en bild på våran fina drake!

Någon som ser vad det är? ;)

Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: okej:):)

på måndag=D

2009-08-19 @ 17:54:16
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Louice

det är lugnt :)

du behöver inte göra den om du har mkt att göra och så :)!

2009-08-19 @ 22:46:05
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0