Torsdag 9 April

Hejhopp :)!
Sista skoldagen innan lovet är avklarade, den var vell helt okej faktist :)
Och biologi provet var vell inte så jätte svårt, var endel frågor som var lite konstiga, så tror inte jag får IG ;P
Hade ingen spanska idag, för vi skulle städa istället, och de hela slutade med att jag, Jessica och Louice satt under en bänk och sjöng ;)!

Far iväg till stan vid 17.30 nån gång, och ska stanna i stan tills i morgon. Skulle tydligen käka middag eller nått grejs hos Sandra. Och Josef kommer och är där i nån timme också :)
Sen blir de att fara och sova hos mormor tills i morgon, då blir de att fara hem till Burträsk igen.
Har inte så mycket planerat för lovet för tillfället, men de kommer vell sen antar jag :)

Ajaa, nu ska jag gå och göra mig klar för att pysa iväg :)!

Ha de bra, och Glad påsk!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0