Torsdag 2 April

Hejhallå:)!

Kom hem från skolan för ett tag sen. Hade ingen körsång, så fick sluta klockan 14 :)
Min dag började vell inge vidare, jag försovde mig för att jag inte har kunnat sova inatt :/.
Fick se på nån teater av Unghästen på morgon. Var vell helt okej, mycke bättre än lektioner iallafall :)

Vart även bestämt idag att de blir ingen spelning på Musikfestivalen för våran del, trummisen är sjuk. FOAD!
Ville verkligen spela.. Aja får hoppas att de kommer fler tillfällen!

Blir i varje fall ingen dans för mig ikväll, för jag tar mig inte till stan, och de går så konstigt med bussar.
Får vell vara hemma och plugga, städa och vänta på att nått kul ska hända idag. Känns som att allt har gått åt helvette idag..

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer.

Ha de bäst!♥


Sing for life, sing for joy
Sing for every man and woman, girl and boy
Sing a song, a simple melody
Sing out loud or just hum
Sing for moments in the past, and times to come
Sing for history and destiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0