Torsdag 16 April

Hejsanhoppsan :)!
Torsdag idag och jag kom hem från Streetdancen för ca 1 timme sen.
Var riktigt kul att dansa igen efter nån vecka :) Nog för att jag var stel som en pinne i början, men de gick bättre med tiden ;)!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag lyckades ta mig tid och sätta mig ner och fortsätta lite på mitt HK-arbete, kom inte speciellt långt, men det är bättre än inget!

Jag har lagt över alla bilderna från att jag var med Majja och Johanna, men jag kommer inte orka lägga in massa bilder idag, utan jag ska försöka imorgon :)!
Nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa ur min bok som börja bli riktigt bra nu :)!
Ska försöka skriva i morgon innan Josef kommer hit :)!

Ha det bra :)!


Där var två av alla bilderna :)
Mer kommer förhoppningsvis i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0