Söndag 26 April

Hejsanhoppsan :)!
Sista dagen för den här veckan. Och hittills har jag mest ägnat dagen åt att flytt packa.
För vi flyttar till veckan, vi börjar på torsdag :). Blir inte att flytta så långt, cirka 1 kilometer kanske(?) Ajaa skit samma, de ligger iallafall närmare allt ;)!

Var egetligen tänkt att jag och Majja skulle fara och repa idag. Eller ja repa och repa, leta låtar ;P
Men inte bliddes de så inte. Får försöka ta de nästa vecka istället!

Resten av dagen ska jag vell försöka packa klart de mesta, och sen kanske försöka he mig ut eller nått ;P!
Ajaa nu måste jag gå och fortsätta!

Hejhopp!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0