Söndag 19 April

Hejsanhejsan :)!
Har inte hunnit skriva nu på nån dag, men Josef har varit här så jag har som inte riktigt haft tid ;)
Ialla fall är de sista dagen på den här veckan/lovet snart slut, och i morgon börjar skolan om..
Mitt lov har gått från mindre bra till super! Började med att jag låg sjuk i ett antal dagar.
Men på tisdagen började de vända, och jag var med Majja och Johanna och hade de super kul! Torsdag hade jag dans.
Och på fredagen kom Josef hit och var här tills idag :)!
Men nu är de slut på det roliga, känns inge vidare att börja om skolan igen, för jag vet att de kommer blidda nån kul vecka nu inte! Har mitt HK-arbete som ska lämnas in, sen har vi 2 muntliga nationellaprov i veckan ( Svenska, Engelska ) Sen om jag inte minns helt fel så är det prov på fredag i SO.... Men de är bara att bita ihop och glädja sig åt att de hela snart är över!

Ajaa annars idag så har jag vart med Josef. Han for hem vid 12 och då var de bara att sätta sig ner med HK-arbetet.
Så de är vell de jag har gjort mesta dels av den här dagen.
Skulle egentligen vart på repning nu, men pga skolarbeten blev de inget...

Nej, nu måste jag gå och fortsätta med skolarbetet igen!

Hoppas alla har haft ett bra lov :)!

Hittade en bild på norran från Musikfestivalen :)


Kommentarer
Postat av: Louice

Jag hittade (A)

2009-04-19 @ 22:00:54
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0