Onsdag 8 April

Hejsanhoppsan!
Onsdag idag, och en dag kvar tills vi får påsklov!
Dagen har vell varit halverts okej. Började med redskap på idrotten, för jäkla kul bortsätt från att jag gjorde illa mig när jag skulle göra en Ridsnurr (?), och sen nåra blåsor i händerna.

Missade halva slöjden för att jag hade spelning, och den gick vell sådär, kunde ha gått bättre.
Hann iallafall klart min pyjamas tröja, och fick ta hem den, så jag är då nöjd över de, även om Gerd blir lika förbannad varje gång jag måste gå iväg ;P

För övrigt så är de ju den 8 April, och de betyder att jag och Josef har varit tillsammans i 5 månader :)!<3
Dessvärre så kommer jag inte kunna vara med han idag, för jag måste plugga biologi.............

Nu orkar jag inte skriva någe mer, är inte på direkt på humör för tillfället. Men ajaa får se om jag hinner skriva nått i morgon innan jag far iväg till stan.

Hejhopp!♥


Kommentarer
Postat av: Lena =)

FIN BLOGG! =)

2009-04-08 @ 17:54:36
URL: http://lennaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

nej det har du inte! för vad?

2009-04-08 @ 20:53:50
URL: http://jjohannasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0