Onsdag 29 April

Hejhopp :)!
Som jag skrev igår, så hade vi sovmorgon tills 10.20 idag pga att dom skulle stänga av vattnet på skolan.
Men då jag kom på skolan fick jag veta att de hade tydligen funnits vatten, så vi fick alltså sovmorgon i onödan ;) Eller ja i onödan och i onödan, den skadar inte och den var väl behövlig ;)!
Så de blev en kort skoldag idag, och faktist helt okej :)

Hade bara en liten stunds slöjd som vanligt, eftersom att jag, Majjsbajjs, Louice och Erica skulle och spela :)

Och Gerd blev precis lika sur som alltid! Aja jag spelar hellre musik än att sitta och göra nått jag inte förstår mig på ;).

Och spelade gjorde vi enda tills vi slutade klockan 14 :)


När vi slutade traskade jag, Louice, Majja, Johanna och Jessica iväg till kiosken för att käka årets andra mjukglass!

Den satt fint kan jag lova!

När glassen var uppäten och följde Jessica med hem till jag för att vänta på att hennes buss skulle komma.


Så efter att hon for har jag inte gjort så mycket, har läst lite ur min bok som jag måste läsa klart.

Och nu tänkte jag snart försöka packa de sista, för i morgon så flyttar vi! 

Och på tal om i morgon så är de ju Valborgs i morgon :D! För min del blir de att fara iväg till Bygdsiljum och vara där över natten, och vilka som kommer än är inte helt klart, men de blir nog kuligt :)


Nej nu måste jag gå och göra de jag måste göra!
Och ifall jag inte hinner skriva någe mer, så hoppas jag att alla får en super bra Valborgs :)!


Bild från förra Valborgs


Kommentarer
Postat av: emma

Kolla gärna in på min blogg och lämna en komentar = )

2009-05-08 @ 17:27:38
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0