Onsdag 15 April

Hejhej :)!
Onsdag idag, och halva veckan kvar :)
Som jag skrev igår så var jag ju med Majja och Johanna igår :) Hade riktigt kul!
Vi pratade, trådde massa gott, såg film, och var ute och sprang omkring och fjantade oss och sånt där ;)
Tog endel bilder, men jag har inte hunnit lägga över dom på datorn än, men jag ska försöka göra de senare, så de kommer bilder i morgon eller senare ikväll :).

Efter att dom farit hem har jag hunnit städa undan på rummet, och de var väl behövligt kan jag lova!
Har inte hunnit med något på skolarbetena som jag tänkt, men jag får ta de i morgon :)
Har även dans i morgon, ska bli kul att dansa igen har inte gjort de på 2 veckor än så länge ;),En av dom gångerna missade jag en träning så jag har missat endel av de dom lagt på på dansen till uppvisningen, så de blir att ligga i om jag ska hänga med ;)!

Nu tänkte jag gå och slänga mig i sängen och se lite tv, och kanske läsa lite efteråt :)

Ha det bra :)!♥

En bild säger mer än tusen ord.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Väldigt fin bild där! :)

2009-04-16 @ 11:35:11
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0