Onsdag 1 april

Tjollahopp :)!
Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, men jag har inte orkat ;P
Har inte hänt så jätte mycket sen jag skrev sist.

De kommer iallafall bli så att vi är med i Musikfestivalen endå, eller vi och vi ;P De är bara jag kvar från de ``riktiga´´ bandet, men Jessica, Alexander, och Oskar är med :)! Får bara hoppas på att Oskar är frisk imårn, annars blir de inget.

Har varit med Jessica nu för en stund sen, och vi har hållt på att repa lite till på fredag och sånt :).

De vart ett kort inlägg, men jag orkar inte skriva nått mer ;P


Just ja de är ju första April, är det nån som har blivit lurad ;)?

Hejhopp!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0