Musikfestivalen

Har nyss kommit hem från Musikfestivalen.
Självklart så gick de skit pissigt! Har aldrig vart med om nått värre, stackars människor som var tvungna att lyssna.
Jag spelade fel, jag sjöng fel...... Blev lite tårar efteråt men tur man har vänner som finns där!<3
Och tack Emma för du fick mig på bättre humör :)!

De enda positiva jag kan säga är att vi vågade göra de här! Vi bestämmde klockan 12 idag att vi skulle vara med, och repade i knappt 2 timmar, och sen ställde vi oss på scen, är stolt över att vi gjorde de! Hur de gick är en annan femma.
Får tacka Alexander, Oskar och Jessica som ställde upp, och även Majja som blev utbytt 5 minuter före spelningen.

Jag kommer att lägga in bilder i morgon för hoppningsvis, ÄVEN fast de gick som de gick.
Och grattis till Liquid Echoes som vann de hela!

Tack och hej, de var allt för mig!♥

2Missed 2Found
``Byter medlemmar oftare än vad andra byter underkläder´´

Kommentarer
Postat av: ämmagu

Vsg, bra jag kan göra nån glad = )om du nu menar mig (A) (A)

2009-04-04 @ 01:30:21
Postat av: Majja

förlåt om jag pajja nåt...

2009-04-04 @ 14:04:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0