Måndag 20 April

Hejsanhejsan :)!
Ny vecka, och idag började skolan om igen!
Trodde de skulle bli super jobbigt att stiga upp nu på morgon, men faktist inte otroligt nog ;)
Själva skolan var inte så speciellt jobbig heller, gick endå hyfsat fort :)
På bilden skulle vi börja med att designa en chokladask och jag och Louice gick ihop och kom på en ideé ;)!

På luchrasten kännde jag och Louice att vi var sugna på glass, så vi gick iväg till konsum och köpte glass!
Såg att de fanns en ny glass, Ben & Jerry´s Wich, så jag provade den. Och himmel och pannkaka den var grymt god!!
Kanske en ny favoritglass ;)?
Hann även planera lite inför Valborgs nästa vecka, får hoppas att allt blir som vi vill, för då kommer de blidda en toppen kväll!

I varje fall så ska jag nu gå och fortsätta med mitt HK-arbete, för de är inte riktigt klart än och de ska vara klart i mogon!
Så nu har jag nått att göra resten av kvällen!

Ha det bra :)!♥


Kommentarer
Postat av: Louice

men det var endå jag som hittade den först och hade jag inte lagt ut den hade du inte hittat den (A)

2009-04-20 @ 21:54:00
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0