Måndag 13 April

Tjosanhoppsan :)!
Ny vecka, och inte skolvecka för en gångs skull! Utan de är Påsklov hela veckan :)!
Kan inte säga att jag har fått någon super start på mitt lov, blidde förkyld direkt, och har haft svårt att sova. Men jag får hoppas att de hela ger sig snart, och de blir en vändning :)!

Idag har jag inte gjort så mycket. Sov ganska länge, ända fram tills klockan var kring 13.00, men jag somnade inte förens efter 03.30 i natt, de var iallafall senaste gången jag kollade på klockan, hade feber och låg och kallsvettades.
Just efter att jag stigit upp och ätit ``frukost´´ var de bara att börja packa mina grejer för att sen fara till mamma!
Och här har jag inte gjort så mycket heller, har läst lite ut min bok som jag har hunnit halvvägs på.

I morgon så ska jag städa rummet och göra lite skolarbete, och senare vid 16 tiden ska jag ta mig i väg och jobba!
Och senare på kvällen vid 19.00-19.30 nån gång så kommer Majja och Johanna hit :)! Så ska vi se till med att hitta på nått kuligt :)!

Nej nu ska jag gå och slänga mig i sängen och fortsätta läsa min bok :)!

Simma lugnt!♥




Kommentarer
Postat av: Rosita

Så du har också lov denna vecka? :)

2009-04-14 @ 10:20:01
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Haft en bra helg?

Kram

2009-04-14 @ 10:23:57
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0