Lördag 4 April

Hejhopp!
Är fortfarande sur på mig själv för igår. Måste bara säga att ni andra, Majja, Jessica, Oskar och Alexander, ni gjorde ett kanon jobb!
De är jag själv jag är besviken på, jag vet att jag kan bättre än vad de som blev...
Ajaaa, gjort är gjort, går inte göra nått åt de nu, får gottgöra de nån annan gång, om de blir nån fler gång :P

Blir nog iallafall bara att ta de lugnt nu idag, Josef kommer hit ikväll nån gång och stannar tills imårn.

Lägger in lite bilder senare från Musikfestivalen, jag sitter och håller på med dom nu så de dröger nog inte så jätte länge hoppas jag ;)

Ha det bra!♥

En liten Josef får avsluta inlägget för tillfället :)
Uppdatering:
Här kommer bilder från Musikfestivalen-2009 :)












Kommentarer
Postat av: Louice

jennifer fatta att du var bra ju!

2009-04-04 @ 15:37:28
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: Louice

så lite så sötpumpa (A)

<3

2009-04-04 @ 16:39:34
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0