Lördag 25 April

Hej allihopa :)!
Som jag skrev igår så var jag i stan idag och skulle shoppa och kolla tapeter och sånt :)
Louice följe iallafall med, så att jag skulle ha nån att gå med.
Tanken var att jag skulle försöka hitta en jacka, skor och nått annat. Men så blev de inte, jag hittade iallafall ett par skor och sen fick jag ett par löparskor av mamma och pappa :)
 
Var egentligen tänkt att jag skulle fara till Josef när jag var klar på stan, men inte blev de så inte!
Mamma sa att jag skulle stanna hemma för att jag mådde dåligt inatt, och hade feber och har bliddit förkyld igen!

Tänkte snart gå och lägga mig så jag får bort den här förkylningen nån gång.

Skriver vell mer i morgon :)!


Ha det bra :)!♥


Kommentarer
Postat av: Majja

NÄE INTE JAG HELLER!!:( kommer verkligen sakna alla hur mycket som helst!

2009-04-26 @ 12:33:10
URL: http://majjjjjja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0