Fredan 10 April

Hejhallå :)!
Fredag idag, och första dagen på Påsklovet! Ska bli härligt med lov i 1 vecka, känndes ganska behövligt, börjar bli kräk less på skolan ;P

I alla fulla fall så som jag skrev igår for jag till stan igår. Kom till stan vid 18.30 nått sånt, och när vi kom till Sandra var Josef redan där. Käkade middag, och sen blev de att tävla lite i Guitar Hero.
Var egentligen tänkt att jag skulle sova hos mormor, men jag följde med Josef hem istället :), Så kom pappa och hämtade mig 08.30 nu på morgon, för att Josef skulle iväg till Ammarnäs.
Så tillbaka till stan, handlade med pappa, käkade frukost/lunch och sen tillbaka till Burträsk.

Efter att jag kommit hem har jag inte gjort så mycket, har suttit och gjort om lite bilder :)
Blir vell mest bara att ta de lugnt idag, hade tänkt gå upp och fota lite :), Om de blir bra bilder lägger jag kanske in nåra senare :) Så håll ögonen öppna.

Tänkte slänga in lite bilder nu innan jag slutar skriva :)


Jag älskar dig



Hittade en bild på Anton och Liam som jag tyckte var gullig, så jag satt och gjorde om den lite:)

Den bilden får avsluta de här inlägget :)

Ha det super!♥



Kommentarer
Postat av: Louice

hare bra :)!

2009-04-10 @ 13:19:09
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0