Fredag 24 April

Hejhej :)!
Nu är de äntligen helg, och jag har fortfarande inte riktigt fått in de i huvet, sitter fortfarande fast i att de är tordag ;)
Var iallafall på skolan idag och vi fick tillbaka massa prov och sånt, blev inte direkt nöjd med nått ;P
Och sen fortsatte vi även med muntliga nationella i svenska, har inte hunnit prata nått än, men de kommer vell sen antar jag ;)

I morgon så blir de att fara till stan på dagen med Louice, mamma, Adam och Anton.
Ska kolla efter skor, jeans-jacka, tapeter och annat tjoller  :)
Sen far jag till Josef :)!

Ajaa jag skriver kanske i morgon innan jag far :)!

Hejhopp!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0