Fredag 17 April

Hejhej :)!
Fredag idag, och de är inte många dagar kvar på lovet. Men dom dagarna som är kvar kommer att bli super :)!
Josef kommer nämligen hit lite senare idag, och han stannar tills på söndag, då han far hem nån gång mitt på dagen.
Och senare på söndag kväll så ska jag fara iväg på repning på ug, eller repning och repning, vi ska leta låtar för att sen kunna spela på Korridorkonserten på skolan ett tag fram över :)

Nog om de, nu tänkte jag lägga in bilder från när jag var med Majja och Johanna :)!

   
  
  

  
  
  

  
  




Så där! Där var en held del av alla bilderna :)!
Nu ska jag gå och duscha och göra mig klar :)

Ha det bra :)!♥

Den här bilden får avsluta de hela!
 

Kommentarer
Postat av: Rosita

Idag är ju faktiskt sista dagen på lovet då det är helg som vanligt.. :P hehe.



Å härliga bilder, så färglada så starka!

2009-04-17 @ 13:38:44
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0