Torsdag

Hej alla blogg läsare :)!
Idag är de nog den värsta dagen på hela veckan, jag HATAR torsdagar, bara jag som tycker dom är värst?
De är jobbigast att stiga upp, och dagen går alltid så segt.

Så fort jag vaknade i morse så kände jag att jag hade jätte ont bak i vaden, jag hade de igår också, men inte lika ont. Men de gick i alla fall över efter nån timme, men så blev de inte idag... I stället så fick jag bara mer och mer ont. Kunde inte vara med på Idrotten. Sen kan jag inte fara på dansen heller! ÅÅ va sur jag blir!

Nu ikväll så ska Jessica komma hit, och vi ska göra lite läxor också så vidare :).
Och i morgon så blir de disco med klassen , och efter de sova hos Louice :)

Ska lägga in dagens Outfit efter de här inlägget :)

Hare bäst!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0