Söndag

Hej alla blogg läsare :)!
Sista dagen på den här veckan idag.
Jag har inte hunnit skriva så mycket i helgen, har haft fullt upp! Så jag tänkte skriva lite nu i stället.

Fredag: Va i skolan på dagen. Sen när vi slutade for jag hem och började göra mig klar för att fara tillbaka till skolan och fixa i ordning till discot vi gjorde med klassen. Discot började kl 18.30 och slutade 23.00. De kom mycket folk, fast de gick lite trögt att få igång alla från början, men de blev bättre eftersom.
De vart endå ganska lyckat tycker jag, dom flesta verkade i alla fall ha kul, även jag ;)!
Men man blev lite små less i slutet.
Jag och Louice kom hem just före 12. Vi fikade och gick och la oss efter de, Louice somnade direkt ;)

Lördag: Jag och Louice steg upp klockan 6 för att kunna fara med bussen till stan 08.45. Vi steg upp tidigt för att vi skulle slippa stressa, men nae så blev de inte vi va endå på väg att missa bussen ;)! Men tur nog gjorde vi inte de.
Kom fram till stan 09.30, väntade i stan till kl 10 då bussen till Boliden gick. Vi kom fram en halv timme senare. Då kom Mattias och mötte oss,  och sen kom Josef.
Vi gick omkring lite, käka pizza , sen for vi och hyrde en film som hette Awake Den va endå hyfsat bra tycker i alla fall jag, men då vet jag inte vad dom andra tyckte, eller jo Louice tyckte den va läskig ;)!
Louice pappa kom och hämtade oss vid 4, och vi for hem till Burträsk igen.

När jag kom hem vare bara att fixa i ordning allt igen och äta, för då skulle jag iväg till Jessica och vara med hon och resten av tjejerna. Kom till Jessica vid 7 tiden. Och sen for jag och Louice hem vid 12 för att vi inte skulle sova där.
Satt mig vid datorn när jag kom hem, och då hade Louice, Mattias och Josef  en tävling om vem som kunde va uppe längst, så jag va me ;) Mattias gick och la sig först, sen Louice, sen Josef och sist JAG :D! Så jag vann :} MOHAHA !
Va uppe till efter 4.

Söndag: Blev  väckt av mamma vid halv 3 och då va hon inte så glad att jag låg och sov. Hade gärna sovit nåra timmar till kan jag ju säga ;)  I alla fall va jag tvungen att gå upp. Sen efter de ha jag inte gjort så mycket ha städat lite och packat.
Eller jo jag har beställt lite kläder och sånt. Skriver ett inlägg lite senare om vad jag beställt.

Nu ska jag snart gå och göra min svenska läxa och fortsätta städa ;)!

Hare bäst!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0