måndag

Hej alla blogg läsare :)
Jag skrev inget igår, jag höll på med min design ganska mycket. Vad tycker ni om min nya :)? Bra eller dålig :)?
Igår så for jag  till mamma och ska vara här tills på söndag, sen far jag till pappa igen.

Dagen började med att jag fick ha sov morgon 1 timme, för att vi började senare. Jag steg upp, gjorde mig klar och sen for jag iväg till skolan.
Dagens gick endå hyfsat fort, tycker i alla fall jag. På matte lektionen blev de vell inte så mycket gjort för jag och Louice, vi satt och svammlade om massa annat ;)!
Klockan 2 så skulle jag gå till Mirjam ( skol sköterskan ) på hälso kontroll. Kolla längden, hörseln, vikt och så vidare.

For hem och gjorde läxan klart, sen har jag inte gjort så mycket. Kanske skulle vara med Louice idag men jag vet inte om de blir så, ser vell.

Tänkte lägga in dagens Outfit i inlägget efter de här.

Hare bäst!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0