Lördag

Hej alla blogg läsare :)!
Nu har jag inte skrivit på ett bra tag, men jag har inte kännt att jag har haft orken eller lusten att skriva ;)! Men jag tänkte skriva lite nu i stället.

Har varit i skolan varje dag den här veckan, som vanligt...Är redan jätte less på skolan!..
Har även fått reda på vart jag ska praoa nästa vecka de kommer bli på Kapphal i Skellefteå :)!

Sen efter jag kommit hem efter skoldagarna har jag bara tagit de lugnt :)!
I torsdags så hade jag och Louice Street-dance. Så vi tog bussen in till stan, och sen dansade 1 timme, innan pappa kom och häntade oss.

Igår så hade vi frilufts dag på skolan, jag och Louice valde att gå skogs promenad, vilket kanske inte va de smartaste.
Vi gick lite fortara en dom andra gjorde, och vi trodde vi kunde vägen vi skulle gå, men tydligen inte  ;)! De hela slutade med att vi gick genom hela skogen , och hamnade med alla 6:or ;)! så vi fick gå havla vägen med dom, innan våran grupp kom och såg att vi va med dom ;) Allt gick i alla fall bra.
På kvällen så kom Elina hit och jag hjälpte hon att göra en ny design, så här blev hennes header :)  
Vad tycker ni om den :)?

Nu i kväll så ska jag och dom andra tjejerna fara till Majja och fira hon eftersom hon fyller 15 idag :D! GRATTIS MAJJA :)!
Vi ska dit kring 6 tiden i kväll, och vi ska hitta på mycke roliga saker, jag skriver i mårn om vad vi gjorde och kanske lägger in lite bilder också :)!

Hare bäst!♥



btw, kommer lägga in lite outfiter från i veckan i ett inlägg efter de här :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0